God fortsättning Alla!

Idag är det juldagen och vi planerar att göra så lite som möjligt. Fast jag har varit ute och skottat fram brevlådan. Tungt då plogbilen har packat snön.
Försökte få lite ute kort på Belino men han hatade snön så vi fick gå in igen.

Han har fått lite päls nu killen:-)

Men fy så mycke snö! Inget för en Italienare:-)

Släpp in mig!!!

Fy dig matte som tvingar mig ut i detta!

När man kan ligga på favoritpallen framför elementet!

Mattes prins....

Annars löpte julafton lugnt och fint. Vi spelade en del på WII både Mariocart och jag invigde WIIbrädan. Min julklapp till mig själv:-)
En del är riktigt jobbiga. Ska ta mig an Yogan men de var svårt.

Stor koncentration på spelet.

Fredric ser ut att vinna.

och var hittade jag mamma? under bordet knäskurande!!

Ja suck om man hade hälften av hennes energi hade jag varit nöjd!

Lagom med mat

Julgodisbord, tomtar och pynt.

Massor med snö ute!

Vackra kulor i granen.

Blommor i fönster

Tulpaner i vasen

och frukt i skålen.

Kommentarer:

1 Lena:

Åhh så mycket vackra, mysiga mumsiga kort.

Kollat in din planer för våren. SER verkligt spännande ut !!!!!!! Lycka till, jag hör av mig.

2 Mamma:

Tjusiga bilder av mig som du publicerat! Nog måste du ha haft något annat??

3 AnnSofi:

Nej tyvärr mamma :-)

Kommentera här: