Slut på semestern!!

Nu har man redan hunnit jobba 2 veckor och börjat på den 3:e! Lite trögt ibörjan att starta hjärnan men sen rinner det bara på.

Kattungarna då? Jo då dom växer och frodas. Ett mysigt gäng som känns stilsamma efter huligangänget:-)
Mest framåt är honan Geyla.

Väldigt bra typmässigt men tyvärr feltecknad.

Här är den andra honan som än så länge ser rätt tecknad ut. Jag har bestämt att hon är brun! Men jag velade länge. Man ska alltid ha någon i kullen som är svårfotad och det är hon. Gezina har jag döpt henne till.
G har varit en svår bokstav. G är så... tjockt?

När jag väl får ett bra kort så blir det oskarpt. Kameran och jag är inte riktigt vänner. Jag måste leta reda på hur man ställer tillbaka till grundinställningarna för jag har en känsla av att jag har rattat runt för mycket.
Men söt är hon:-)

Sedan har vi killen som har fått namn efter gitarrmärket Gibson fast med z. Med två musiserande killar måste en få namnet Gibzon. Han är blå och en lugn go kille. Tyvärr oxå feltecknad men så bra för övrigt. Alla verkar få bra ögonfärg. (han kisar på kortet han har inte små ögon annars)
Sist ut idag är Gezbin.

Åhh en riktig gosing. Alla är så lugna att man knappt märker av dom. Kära Felix överfaller dom ibland (läs ofta) så dom skriker i högan skyn. Alla honor kommer springande och Felix får sig ofta en åthutning. Stackars Felix inte lätt att ha haft 5 syskon att tampas med och sedan bli själv. Nu är storebror Belino och Herozita ganska bra på att aktivera honom men det räcker inte. Men snart är Molinogänget större så det blir lättare att leka.

Som ni kanske har sett har min hemsida fått sig en ansiktslyftning. Min nya Webmaster behövde städa upp lite så hon kände sig hemma i miljön. Då hon ändå höll på fixades layouten till.
Visst blev det snyggt!! Allt finns på samma plats.

Nu är allt som vanligt igen. Yngsta sonen hemma tillfälligt innan han sticker ut och luffar. Stora pojken har börjat en utbildning och bor i Kalmar.
Svampen har börjat komma upp i skogen och Sussi och jag har gått ett par rundor med varierande resultat. Det är så trevligt att ha sällskap i skogen. Jag får ta med kameran nästa gång och ta lite kort på damen. Hon börjar hämta sig efter kullen. Behöver bara lite mera hull och päls så.

Kommentarer:

1 Lena:

hej !

Så snygg din nya hemsida är !!! Grattis förstår at ett stort jobb lagts ner.

Ingen av dina kattungar är feltecknade vad mig anbelangar, så dé så.

Snyggt med svarta näsor.

Kommentera här: