Höst?

Nu börjar man känna att det är höst. Har fått sätta igång pannan för det var alldeles för kallt i huset. Jag brukar tjura på i det längsta men jag gillar inte att frysa. Högst upp på önskelistan till huset är en kamin så man kunde elda bort det där råa som gör att det känns kallare än vad det är.
Katterna är som vanligt ute i kattgården som mycket dom bara vill när jag är hemma. Tog med kamera ut en sväng men ingen var riktigt på humör att posera. Kan katter ha höstdepp oxå?

Belino min kille ska bara upp i knät och kela :-) Hans päls börjar sakta sakta komma tillbaka men ibland misströstar jag att den aldrig kommer.

Agnes vilka morrhår hon har!

Sussi lika svårflörtad som vanligt. Henne ska jag ställa nu få se vad domarna tycker.

Jag bara älskar hennes look. Hon är extrem svår fotad. Gör sig inte riktigt rättvisa på kort.
Så fort hon kan smiter hon iväg från fotograferingen.

Här sticker hon .-))
Lite nya kort på Dávon.


Rena bebis utseendet börjar försvinna nu och man börjar ana hur han kommer att se ut som vuxen.

Två kulor har han konstaterade jag igår kväll.

Han har ibland lite av farmor Sussi lite "grymma" look.


Nu ska jag försöka ta kort av Belaras småttingar. Dom är nu tre veckor för se hur det går.

Kommentera här: