Ebòn

Så då har Ebón åkt till sin nya husse och matte. Henrik bokade redan i april en brun bicolor efter Belara och som tur var blev det en fin kille. Ebòn kommer att ställas ett par gånger. Roligt tycker jag.
Ebòn som är en liten försiktig kille undrade jag hur det skulle gå. Sa till Henrik att ett par dagar får han räkna med det tar innan Ebòn vänjer sig med allt. Pyts kl 20.00 får jag telefonsamtal att killarna busade för fullt. Mat hade ätits, lådan invigd. Som vanligt inga bekymmer med ragdoll.
Dàvon mitt hjärtebarn åker imorgon.... sorg för både mig och Fredric. Visa fäster man sig väldigt för. Men klart handmatad av hela familjen från dag 10 så blir det ett specielt band. Men han kommer till ett bra ställe;-) Annars hade jag aldrig sålt. Han hade fått vara kvar här som kastrat. Men vi kommer att träffa han med jämna mellanrum så det känns tryggt.
Elis blir kvar till 19 dec. Skönt då blir det inte helt tomt här. Den charmören totalt orädd och kelig!

Tänkte ta lite nya kort på Elis och skicka till dom nya ägarna men Elis var bara full av bus.

Så det blev bara ett gäng smågalna bilder. Men kul hade vi!


Busig kille men samtidigt lite eftertänksam. Han blir nog smart.

Kommentarer:

1 Lena:

Hej vännen !

Ja nog blir det tomt ett tag när små huliganer lämnar hemmet !

Du... ha det så bra i London :)

Kommentera här: