Lite kort som legat

Här kommer lite kort som jag fått under tiden jag har haft datahaveri.

Först ut är Belmon som bor hos Janne Azzis. Han är så lik sin mor på bilderna.

Han fick bra ögonfärg oxå. Det är något jag saknar just nu på Belino. Men det kommer tar lite tid bara.

Sedan har vi Anakin som blir tvättad av sin kompis som jag tror är Gizmo. Rätta mig om jag har fel Mona.

Killen ser lite butter ut.

En del av gänget hemma hos Mona och Magnus.

Cerina som bor hos Marianne i Mo i Rana



En riktig sockerbit.



Nästa sockerbit är systern Celesta som bor hos Jenny

Kommentarer:

1 Mona:

Det stämmer att det är Gizmo som är i tvättartagen. Nu närmar det sig till utställningen, jag ska har skumpa på kylning. Antingen kan man fira eller så kan man dränka sorgerna. :) Synd att du inte kommer på lördagen men jag ska hålla dig uppdaterad.

Kommentera här: