Halvfart

Jag tycker allt går på halvfart här hemma. Får inte riktigt upp farten. Målningen urk... har börjat måla taket för tredje gången blir det inte bra nu skiter jag i det. Tycker jag har målafärg överallt i huset. Utom där det ska vara.

Sussi är så pigg och busar runt och tigger mat hela tiden. Jag ger henne så fort hon vill ha. Vill ha henne riktigt rund innan parningen.
Annars händer det inte mycket. Väntar på bekräftelse på lite utställningar. Ska kolla rabiestitrar i mitten på April.  Mona och jag ska till Danmark i början på Maj. Första gången utan för Sveriges gränser. Om vi inte villar bort oss .-))
Sedan ultraljud nästa vecka på ungdomarna och Sussi. Ungdomarnas första och Sussis andra koll. Skönt att kolla hennes njurar nu efter infektionen.
Bara utgifter med andra ord.

Våren spirar och mina Fuchsior/pelargonsticklingar växer så det knakar i fönstren. Fattas bara att katterna välter ner allt.  Lite nyheter har inhandlas bland annat denna skönhet.

Breevis Homerus.

Kommentera här: