Inte en meter till!!

När jag har hämtat Belara från parningen kommer jag inte att köra en meter till med bilen!! Jag vägrar! Nu har jag på dom här tre veckorna kört 500 mil! En resa till till helgen på ca 45 mil men sedan så!! Bilen behöver semester.
Egentligen skulle jag ha ställt Belino i Kalmar men herre gud som katten ser ut! Sussi och Belara har gått runt och hög löpt i två veckor så han har inte haft ro att äta.
Nej nu ska jag bara vara hemma sätta upp lite tapeter. Ordna med bolåda åt Agnes. Mysa med katterna och känna att det inte finns några måsten.
Mina nysatta rosor börjar sakteliga blomma.

Får jag presentera Charles de Mills.
Ätit körsbär, smultron och jordgubbar från egen trädgård idag. Solvarma mmmmm.
Ha det gott alla i sommarvärmen.

Kommentarer:

1 Lena:

Vilken fin ros, en sån vill jag också ha som komplement till alla mina rosor. Doftar den ?

Kommentera här: