Mot ljusare tider

Det börjar märkas lite att vi går mot ljusare tider. Är jag riktigt snabb när jag kommer hem hinner vi ut i skogen en sväng innan det blir beckmörkt. Dom två sista dagarna har det inte regnat heller jippi. Så vet jag att kompisen åker skidor och själv går man i pissregn. Fy så orättvist.
Idag försökte jag fota men....

Det blir inte bra.

Ändrar jag ljuskänsligheten blir dom lite suddiga. Barkåsen sweet Miracle "Sussi" Hon har faktiskt fyllt 2 år nu.

Idag gick vi en ny runda. Rakt in i skogen vi fick till och med hoppa över en bäck! Men Sussi och Belara hänger glatt med Det är inte konstigt att ragdollen har blivit så populär. För vem kan vara utan? Så om man kryddar till det hela med lite Maine coon blir det perfekt.



Kallt och blåsigt var det så nu blir det skönt at krypa ner i soffan med fillten och en kopp te.


Här är det någon som ligger som inkommande post.:-)) Det är Celesta. Sällskapssjuk gissar jag, Det här känns igen!!

Kommentarer:

1 Lena:

Hej där i regnet !

Som sagt vi har massor med snö och en härlig skidåkning. Välkommen upp.

Krama dina goa kattor.

Kommentera här: