Tråkigt!

Oj så tråkigt det är utan dator. Snikar in mig med jämna mellanrum på sonens dator. När han sover, duschar eller försvinner ut för att köpa cola. Snabb snabb är jag för att hinna kika runt vad som händer. På forumet var det väldig bra diskussion runt rasstandarden. Åsa hade sammans ställt bilder på vad hon tycker är bra. Så nyttigt och snyggt presenterat! Mera sånt!

Annars bara målar jag! Snart är taket färdigt och jag tror jag har bestämt färgen på väggarna. Ska oxå lösa hur jag ska komma åt att måla i trappan ner. Det är lite högt! Men det är många veckor kvar innan det är färdigt. Måste vara klart innan bebisarna kommer. Ja nu har jag inte parat men snart... Sussi är först ut och ska få träffa en sån urskön kille!! Oj vad man vill spara själv men njanej kanske får se.

Busiga Adela ligger här nu och har roat sig i nästan en timme med ett sugrör. Hon är helt underbar, I höstas var hon mager och skranglig ingen päls och utmaskad. Trodde hon var sjuk och tog och kollade upp henne men hon var fullt frisk. Men nu efter nyåret ! Rund som en boll tät härlig blank päls och fullt maskad. Skönt jag var riktigt orolig ett tag. Tyvärr har hon lite tätt sittande ögon så hon får ett lite vindögd uttryck. Men färgen är underbar. Riktigt mörk blåa. Bra haka och bra kinder. Medium benstomme. Så rolig tjej. Som hon grejar och donar med sina leksaker. Talar om vad hon gör i långa haranger. Hjälpte mamma Agnes med sista kullen. Nästan att Adela låg mer med bebisarna än Agnes. Det var nog därför Agnes var i så mycket bättre skick efter den här kullen än förra för Adela avlastade henne Ja en sönos är hon. Nu ligger hon i knät och spinner och borrar in klona i benen.ajaj men så gott det är..Men phuu Adela inte fiser du!!

Kommentarer:

1 Lena:

hej !

ett tag sedan jag hörde från dig men du verkar att ha fullt upp med målning och dator strul.

Ha dé

Kommentera här: