Felet är hittat

Fredric hittade en lös sladd till hårddisken. Problemet är löst men.... Jag har inga program kvar inga drivrutiner osv... Ja jag kan ingenting det blir killarna som får rycka in. Så dom jobbar på det kan ta ett par dagar. Just nu sitter jag med Fredrics dator för han är iväg och spelar laserdom.
Laserdom ja. Det är kul!! Vi hästtjejerna brukar köra det när någon fyller år. Ni kan bara tänka er 9-12 hel laddade tävlings inriktade (lite lätt runda)medelålders flickor. Snacket innan " ta det lugnt" "inte springa" "bara lek""ja jag tänker inte lägga ner någon krut" osv... Vad händer??? Vi släpps in och Dantes inferno uppstår!!! Alla springer skjuter svär och smockan hänger i luften när någon blir träffad. Det smygs det ålas och taktik snack finns inom laget. Sedan paus och in i förrummet. Glada skratt men oxå under ytan en koncentration och vinnarskallar. Sedan in igen och allt upprepas. Ja ni förstår att vi är bra möra efter en timmes spelande. Men gud så kul vi har. Efteråt kan vi skratta åt vårat många gånger rabbiata uppträdande. Men så blir det. Släppa ihop ett gäng viljestarka, envisa och tävligsinriktade tjejer i ett rum med vapen så....
Vi får nog gå över till lite mer stillsamma saker. Bowling kanske. Fast kloten är farligt tunga...

Kommentarer:

1 Lena:

Ha, ha, ha, laserdom ! Det har jag också "lekt".

Killarna var ganska små och de hade några kompisar med sig. Efter ett antal träffar på mig, var jag färdig att dra till en av småkillarna med mitt gevär !

Sicken mor !!!!!! De sämsta sidorna kommer fram.

Kommentera här: