Crazy

Varför ser alltid 5 veckors bebisar totalt puckade ut? Vindögda kletiga efter att ha börjat äta(kladda) mjukmat. Tuffsiga ja jag kan fortsätta räckna upp saker. Från att vara söt bebis till något crazy ufo. Lite som ens tonårsbarn.
Jag minns Belmon! Herre gud som han ser ut på 5 v korten! Mamma döpte om han till Hannibal.
Det här var det ända vettiga kortet.

Fast han såg inget vidare ut som fyra veckor heller.

Som ni förstår så är jag lite frustrerad efter att ha försökt ta ETT vettigt kort på huliganen. Inte så att han inte poserar nej då det gör han så snällt. Utan det att han ser helt CRAZY ut. Fick börja med att försöka tvätta bort all kletig mat som han hade överallt. Det är en matglad kille som äter med hela kroppen. Sedan torka han. Ångrar att jag inte tog ett kort då han var blöt så man såg profilen utan hår. Men jag tycker den är bra. Hakan kanske känns lite svagare idag än förra veckan.
Men ögonfärgen! Han är väldigt mörk i ytterringen och ljusare vid iriset vilket gör att han ser ut som om han hade giftstruma! Marty Feldman! Ni som minns han.

Stackars mattes Charmtroll vad jag pratar skit om dig.

Han är den mest självsäkra kattunge jag haft. Sitter lugnt och käkar vidare trots att ett par sura damer fräser åt han.


Men en fotmarodör. Så Mona jag har en nu oxå. Han hänger alltid i någons fot. Min Marcus eller Fredrics.

Belara är det nedräkning för. Hon ligger mest och sover nu. Massar sig till matskålen ibland. Jag hoppas hon vill föda i min fina bolåda. Dom andra har snällt hoppat in i den när det har varit dax. Fungerar perfekt.
Jag har köpt en sån där fäll med reflekterande folie så kattungarna ska lättare hålla värmen. Glad att jag köpte den nu när Dávon blev själv i kullen.
Jag hoppas hon får i helgen då man är ledig.

Crazy!!! Puss mattes charmtroll!!

Kommentarer:

1 Mona:

En lite söt kattunge, men skenet kan bedra. Nu vet du hur det känns med en uppsättning klor och en del vassa tänder i fötterna. Här får man fortfarande passa sig så att man inte sticker ut fötterna från täcket eller absolut inte rör på dem för då är genast fotterroristen "Bin Ladin" Anakin där! :)

2 Lena:

Ha ha ha ha nu fick jag mig ett gott skratt !

Jag som trodde att du överdrev ;))

Kommentera här: