Barkåsens Sweet Miracle

Nu när jag har visat syrran får jag väl försöka visa lite ny tagna kort på min Drottning :-) Men hon är så svår att fotografera. Hon hatar blixten och så fort kameran kommer fram börjar hon kisa utifall blixten går av. Men hon har verkligen maffat på sig och hämtat sig bra efter urinvägsinfektionen hon hade i våras. Det krävdes två penicillinkuren innan vi knäckte den. Men nu är alla prover bra. Det syns även på henne.

Det är ingen bra bild men den enda jag lyckades ta i kroppsbild sedan bara låg hon ner.

En rolig bild fick jag oxå

Att det finns Birma, Perser och Balines i mångas stamtavlor men myrslok??

Ni ser att ögonfärgen har blivit bättre. Tog nästan två år innan den kom.
Nej nu har jag inte tid att sitta här mer. Belara ligger i förlossningsrummet måsta kolla hur hon mår och hålla henne sällskap. Håll tummarna att dom kommer ikväll. Jobbar imorgon. Fredric står som back up som vanligt. Belara är ändå hans katt. Om Belara får bestämma.
Hops nu får Sussi kvällsrycket oxå. Ja nu skulle bara se och höra henne. Man kunde tro att hon hade eld i röven. Rusar runt vrålar upp och ner i klätterträdet, sladdar runt på golvet och har skit kul. Vem behöver TV?

Kommentarer:

1 Unni Fyrpihl:

Hej vännen..

det är alltid lika roligt att läsa din blogg...

och jag sitter här och ler med hela huve´t åt dina roliga uttryck... fniss härliga bilder och goa kommentarer också... jösses så söt hon är den där Molly... Grattis... hur går det med förlossningen?? blitt nåt än eller?

2 Lena:

Jamen hon ser ju helt cool ut !

Håller med ovanstående, din blogg är så kul att läsa :)) Mer roligt tack !!!!

Kommentera här: