Planer

Sä var det här med planer! Inte lätt!! Man vänder och vrider funderar och tänker, planerar organiserar tidsplanerar och....ja alltid faller det på nåt. Nu är det mitt kök jag tänker på allt var klart och inhandlat vad händer då!! Ingen hantverkare! Så nu står alla vitvaror i vardagsrummet. Nya inner taket i hallen fönsterna som ska bytas står kvar hos handlaren = mitt hus är ett förråd. Jag trodde i mitt enfald att köket skulle vara klar till jul men inte då!! Så nu får vi nog åka till syrran och fira med dom istället för var ska jag ställa granen? Inga soffor har jag heller för dom slängde jag ut 22 år gamla skulle köpa mig nya i julklapp! Suck varför???

Nu får jag planera för katterna istället. Belara blir nog först ut om hon går igenom alla testerna. Svårt det här med hanar som alla vet. Restriktioner och annat. Men vi letar ihärdigt vidare.

Kommentera här: