Ingen rolig dag!!!

Nu är det tungt!! Min älskade Indigo är utdömd :-(((((( Jag har gråtit hav!  Min drömhäst. Hade det lite på känn men man hoppas i det längsta. Tur jag har små prissarna och nya på väg men.....  Hästar har varit mitt liv i över 40 år!  Man kan bara inte sluta med det! Varför kude jag inte vara en av dom som inte gillar djur tänk vad problem fritt deras liv är bara behöva tänka på sig själv...Hmmm väldigt torrftigt samtidigt. Vänta får tänka en stund...Nej trots all sorg kunde jag inte tänka mig att leva utan djur!! Jag anser att dom ger mer än sorgen ger när dom går bort och dom gör mig till en trevligare och mer ödmjuk människa som kan se bortom mina egna behov och önskningar och mer lyhörd för min omgivning. Så djur kommer alltid att vara en väldigt stor del av mitt liv trots all sorg och smärta så ger dom så mycket mer!! Ja ni alla vet....

Kommentarer:

1 Anna:

Hejsan,

Åååååh vad jag känner med dig! Jag var i samma sits för ett par år sedan med mitt älskade sto och hennes föl som bröt benet. De fick somna in samtidigt men så tomt och en hel livsstil som bara försvann! Ha det så bra det går och njut av dina vackra kattungar och solen!

Massor med kramar //Anna

Kommentera här: