Ingen bra dag

Jaha den är dagen den bara försvann. Inte gjort något vettigt. Jo en sak korgen som jag ska ha förlossningsgrejerna i har inhandlats på Åhlens. En  med lock. Jag vet hur dammigt saker blir här (konstigt). Annars sprang jag mest planlöst runt och glömde vart jag skulle och varför??
Min dator är äntligen lagad. Jag lämnade in den i början på december!! Nytt moderkort .Nu ska allt över från lånedatorn till min dator. Det gör inte jag det får Fredric och Marcus fixa nått ska man ha för att man har fött dom :)

På kattfronten då? Dom har varit ute hela dagen och mått gott i solen. Har köpt lite grishjärtan och lever åt dom.Jag försöker BARFa så mycket som jag hinner och orkar. Dom älskar det helst leverbitarna dom plockas ut först. Det varvas BARF/burkmat mest mjau tetra och en skål med torrfoder står alltid framme. Känns bra att ge dom barf det är det mest naturliga för dom nu följer jag kanske inte recepten slaviskt men på ett ungefär. Ser till att blanda i benmjöl/krossat äggskal mellan varven. Det går åt en mindre mängd mat av barfen än mjukmat. Luktar mindre i lådan oxå inbillar jag mig.

Kommentera här: