Hjälp vad gör man?

Nu är det nedräkning till Jönköping och katterna är så statiska att jag knappt törs ta i dom. Hjälp vad ska man göra? Törs inte ha i för mycket antistat heller för då blir pälsarna feta.
Mina syprojekt är inte färdiga jag får inget gjort... nu har jag bara en dag till på mig sedan bär det av.
Som tur var påminde dom mig på jobbet att sommartiden börjar nu i helgen vilken tur annars hade jag kommit en timme för sent. Känns bra att veta att man får gå upp kl 3 istället för 4. Vad håller man på med egentligen? Och betalar för det gör man oxå..

Sussi är så tjock att jag tror hon spricker snart. Hon får verkligen inte komma igång på söndag då är det dag 61. Pojkarna är hemma och är kattvakt men vem kan lita på dom som sover till 2-3 på dagarna och som inte ens vaknar då man dammsugar under deras sängar! Lite oroligt känns det.

Men det här med den statiska pälsen vad gör man?? Gå med jordade skor?? som man har på operationen eller ha som dom har i spanien på bilarna en slags svart gummibälte som släpar i backen hmmm skulle se ut det kanke blir senast modet på kattutställningar alla går runt med en svart gummislang hängandes från bältet fnisss undra vad besökarna skulle tänka...Nej nu skenar fantasin iväg igen.

Det ska blir roligt att komma iväg med eller utan statiska katter så bara håll tummarna att Sussi inte kommer igång än på ett par dagar.

P.S Det är välkommet att lämna en kommentar D.S

Kommentera här: