12 veckor

Nu var sista vaccinationen gjord och dom är chipade. Som vanligt tar det lite extra långtid då det blir mycket kel och prat runt guldklimparna. Men det gör inget.
Fick svar idag på DNA testen på killarna och dom är båda n/n. Dom var väldigt snabba från Laboklin, tycker jag precis skickade iväg testerna.

Agnes vankar runt och nu kan man känna hur bebisaran rör på sig där inne. Nu har jag fått tillbaka min "gamla" Agnes hon som kelar och spinner. Vi låg en lång stund bara hon och jag på sängen och myste som vi brukade göra. Mys damen. Hon gillade verkligen att vara mamma. Hoppas det går lika bra den här gången.

Tog lite nya kort idag lite halvhjärtat för dom var lite för busiga och jag lite trött.

Söta Belina med dom vackra blå ögonen

Min Belara. Det blir en liten bläs så sött så.

Charmören Belmon. Sedan gick det inte att ta flera kort för nu var det race som gällde. Belino får jag ta kort på lite senare och sätta in.

Kommentarer:

1 Janet:

Dom är såå underbart söta dom där missarna :) Nu får man vänta in dom nya dunbollarna som är på väg.

Kommentera här: