Skönt

Dagen gick ovanligt bra trots så många barn Fick jobba över men vi fick bra undersökningar så jag är nöjd. Nöjda barn och nöjda föräldrar då är det bra.
På tal om nöjda föräldrar!! Agnes riktig njuter av att vara mamma. Hon pysslar och hon donar. Sedan när dom sover går hon en sväng ut i kattgården och bara sitter och sniffar i luften. Sedan upp igen och donar med dom små.
Dom har ökat bra i vikt även idag. Även den lille. Han verkar pigg och stark.Så förhoppningsvis går det bra.

En dag kvar... sedan semester. Det blir en tuff dag till imorgon! Landstinget ska väl suga ut sista musten ur en innan man går på semester så man riktig ska uppskatta ledigheten. Men sen.... börjar allvaret!! Allt som legat efter här hemma. Tvättstugan är upp och ner klädkammaren ska tömmas på killarnas gamla kläder köket ska börja plockas ur för hantverkare osv.. men en tur till norrland måste bli av. Så in med alla katterna i bilen sen bär det av. Då är Agnes bebisar nästan två veckor så det ska inte var någon fara att åka med dom. Jag har AC i bilen så det blir inte för varmt plus så har jag köpt en sån där fläkt man kan sätta på buren om det ändå verkar bli för varmt.
Lite kort hoppas jag jag kan åsta komma i helgen så Jenny kan uppdatera veckans bild som legat där sedan midsommar.

Få se om Agnes känner igen sig när vi kommer upp. Vi hade ju våra trevliga morgon promenader hon och jag.

som avslutades med en liten längre kvällspromenad

Kommentera här: