Sköna maj

Valborg små mulet och lite kallt som det brukar. Få se om man orkar gå en sväng och titta på brasan. Här smäller man inte smällare på valborg som man gör hemma fast jag saknar inte det direkt. Efter ha haft både en skotträdd hund och häst tycker jag det är ett gissel.
Börjar få lite planer till Adela om nu allt går som det är tänkt men det vet i ju alla att allt kan ta en kovändning. Men det hade varit roligt om planerna gick i lås :-) Agnes är fortfarande ett frågetecken men det är goda tider. Har inte tänkt att para henne förän i höst.
Nu väntar jag hem Fredric från Irland så han kan fixa till hemsidans program så jag kan ändra lite. När jag skulle gå in hade jag tappat det på den gamla nylagade datorn. Ni har kanske märkt att det är lite fel och gammal text. Jag kunde säkert ha fixat det själv men... orkar inte.
Imorgon blir en fullspäckad dag. Vinterdäcken av x 8 däck. Bil och trailer. Klippa gräsmattan röja mer i blivande kattrummet. Har inte blivit så mycket gjort där då jag har drabbats av förlamande vårtrötthet. Så varje dag nu har det blivit en obligatorisk em lur med små grisarna. Jag sover som en stock med dom små snusandes bredvid :-) då blir det inte så mycket gjort. Men jag har inte dåligt samvete!

Kommentera här: